Sova

Har läst igenom allt i so;n ock kan förklara och reflektera över hälften. Det är jämt en bra början, men jag är less på att reflektera över saker i varje sak man gör i skolan. Skulle börjat på ett skriftligt arbete idag, men det sket sig.. Jag kom på att jag behövde ett usb-minne och en färgskrivare. Imorgon efter skolan tar jag tag i det. Min deadline är på fredag, även fast den ska in om tre veckor. Jag har tänkt komplettera upp det, ifall det behövs.
Men nog om detta.

Vad har ni gjort idag? :)
Själv har jag varit skolan, slutade tidigare pga att vi inte hade någon lärare. Tog bussen hem och sen fastna jag framför datorn. For och träna senare och fick ut ngt av träningspasset i alla fall. Det blev att hoppa längd och sen köra lite medicinbollsövningar.
När jag kom hem var jag helt yr. Kanske för att jag slarvat med maten igen.. Jag måste börja bli bättre med det. Jag hoppar över frukost och lunch eftersom frukost mår jag illa av och skollunchen är sällan god..
I alla fall så la jag mig och vila ett tag innan jag satte mig ner med skolarbete.
Nu ska jag hoppa i säng och sova några timmar. Skönt om inte annat. Jag är så sjukt trött och huvudet det värker.
Godnatt och gärna lämna ett spår efter er :)

Kommentarer
Postat av: Soffi

Grattis! Du är en av de 10 finalisterna som har chansen att bli Månadens blogg hos mig! Nu är det bara att börja fiska röster! Lycka till!

//Soffi ♥

2010-05-04 @ 12:46:59
URL: http://soffilia.blogg.se/
Postat av: Malin - Foto & Webbdesign

SV; Hejsan. Tyvärr har redan en tjej innan fått den. Men om du fortfarande vill ha den kan jag ändra bakrunden på den så kan du få den :)

Om du vill ha den då, får du skicka ett mail till [email protected] med bilder och text :)

2010-05-04 @ 15:47:45
URL: http://bymalin.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0