Ryssvärmen

Över 20 grader i solen, helt underbart! Sommaren är snart här i norr, inte längekvar. Igår kväll så kollade jag friidrott och det är något som jag verkligen kopplar ihop till sommaren. För att sitta på kvällarna och kollar friidrottsgalorna på tv är något jag gör varje sommar. Så sjukt mysigt, helst med en massa godsaker till. Även fast jag just nu har feber så ska jag ut och sätta mig i linne i hopp om att få lite snygg färg ;).

Sommaren är här och nu väntar jag på de svenska jordgubbarna ;).

Gå ni också ut och njut av solen! Om ni inte nu har dåligt väder förstås..


Kommentarer
Postat av: Patrik

vädret var sämst här imorse men nu är det hur varmt som helst ute XD



åh, jordgubbar <3

2010-05-15 @ 15:52:37
URL: http://jagputte.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0