Istapp :s

Jag går runt och fryser och skakar, känner mig som en istapp precis som rubriken.
Jag har i alla fall haft utedag idag och spleat fotboll i snö, regn och kyla.
Inge vidare roligt, men fick helt klart göra det bästa av situationen.
Det brukar jag alltid göra när det är saker jag inte tycker om.
Tänka positivt är det som gäller, i alla lägen! :)
Förkylningen har blivit värre, så ska bädda ner mig och plugga till provet som jag ska göra imorgon.
Nu väntar magen på mat och middagen står på bordet . ;)

Ha det bra! :)

Kommentarer
Postat av: a l e x a n d r a - foto, inspiration, mode, personligt

kallt är det verkligen

2010-05-11 @ 17:51:59
URL: http://alexandradr.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0