Fötterna värker

Hela kroppen värker, mest fötterna. Jag får ju skylla mig själv som stod och dansade hela kvällen och en bra bit in på natten. Men vad skullle vi annars ha gjort? Vädret sög, så ingen idé att vara ute. Det blev att gå på disco. Det var nog den enda utvägen till en rolig kväll. Tyvärr, var det bara så att det var jäkligt dyrt, så vi var tvungna att ha roligt, så att det inte skulle kännas så meningslöst.
Hur som helst bjöd kvällen på många skratt , galna danser och värk i hela kroppen. Men ni som var där med mig. Ni gjorde kvällen så sjukt rolig, så den glömmer man inte i första taget. :)

Vad gjorde ni under valborg?

Nu ska jag i alla fall ta och läsa mina 400 olästa mejl. Mest en massa reklam skulle jag tro, men den måste jag gå igenom. Det kan ju vara något viktigt. Efter det ska jag baka och sen plugga.

Vad ska ni göra idag? :)


Kommentarer
Postat av: A N N A :)

sv: Haha, niice!!! :D Partyprinsessan nr.1!!

2010-05-01 @ 13:51:41
URL: http://annamathisen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0