Bara en låt till..

Ska bara lyssna en låt till sen lägger jag mig framför tv;n innan jag sätter i hörlurarna och lyssnar på musik tills jag somnar. Det är bland det bästa jag vet! :) Att vakna mitt i natten med bra musik i öronen är helt underbart! Jag är en sån person som bara kan somna om det är en massa ljud omkring mig, så ifall det är tyst så ligger jag vaken i tystnaden och tänker. Det är ju mysigt det också, men att sova är bättre. ;) Jag har under hela mitt liv somnat med ljud i öronen b la crossljud ( spenderade alla somrar förut på crossbanor runt om i Sverige och andra länder),  musik, stökiga syskon eller med högt ljud på tv/radio. Det är så mina föräldrar valt att göra. Jag har lätt för att somna och kan direkt jag blundar falla i djup sömn bara det är ljud omkring mig. Jag tycker att det var ett klokt val. En nackdel är att de flesta kompisarna bara kan somna om det är knäpptyst, så fatta vilka problem det blir ibland.

Vissa ligger och väntar på tystnaden, medan andra somnar direkt. Hur somnar du bäst? :)

Kommentarer
Postat av: J U L I A S J

hihi jag är precis som dig. jag kan inte somna nr det är tyst. helst ska det vara jättemkt ljud omkring :b

2010-05-19 @ 21:39:00
URL: http://juliasj.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0