seg, eller vad?

Jag har funderat på att ladda upp bilderna jag fotat till datorn , men än har det inte blivit av. Jag fick en systemkamera i födelsdagspresent och har sen dess fotat en hel del. Vissa seriösa, andra oseriösa.  Precis så som jag vill ha det. Allt i livet ska inte vara seriöst, absolut inte!

Dags att jämföra källor till ett so-arbete jag håller på med. Tråkigt, jag vet och absolut inte nödvändigt. Men eftersom jag ligger efter, så måste jag göra lite hemma. Det ska vara klart på torsdag och den dagen missar jag lektionen pga elevrådsfesten. Alltså inga vanliga lektioner på hela den dagen, skönt! Men jag måste ha klart uppsatsen innan dess, så dags att börja stressa..


Puss&kram!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0