gokväll ! :)

Sitter här igen och funderar på om jag ska ta tag i lite skolarbete som ska vara gjort innan måndag. Det är typ tre uppsatser och ett hemprov som ska göras. Jag borde ha tagit tag i det för flera dagar sen , men lat som jag är så orkade jag inte. Och jag kan nästan lova att jag kommer sitta med allt på söndag och stressa som bara den för att få det gjort. Det är typiskt om inte annat. Men inge ovanligt när det gäller mig. Jag sparar alltid det som är tråkigt till sista minuten.

Btw så blev mina cupcakes jättegoda, eller det är i alla fall vad jag tycker :). Ska nog klicka hem lite saker innan jag börjar skriva på någon av uppsatserna och innan tv;n börjar . ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0