diskussion

Hejsan, nu är jag här igen. Jag har precis haft en lång diskussion med min bror om min framtid. Om vad jag ska arbeta med eftersom vi inte är helt överens. Jag funderar på att flytta nästa år för att läsa livsmedel eller hantverk, men han tycker istället att jag ska läsa natur. Inte roligt, men jag tänker inte ändra mig, jag tänker förverkliga min dröm, inte hans. Visst för ett tag sen ville jag ha ett jobb där man tjänar hur mycket som helst, men tänk om det är skittråkigt. Jag måste ju ha roligt på jobbet och inte slösa en massa år på något som jag inte vill arbeta med. Dels så blir det en massa plugg och om jag nu skulle komma på att jag inte vill jobba med det jag tänkt nu så får jag väl läsa upp vissa ämnen och sen plugga vidare, eller hur?

Låt inte andra stoppa dina drömmar, förverkliga drömmarna istället!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0