Måndag, igen.

Visst är det måndag ? Jag har helt tappat bort mig i dagarna på grund av att man är vaken halva nätterna och sover bort dagarna. Det är då härligt, men skolan börjar nästa vecka och då ska man hinna lyckats vända tillbaka dygnet. Hur ska det gå ?

Har inga större planer för dagen, ska fortsätta med mina små nyårslöften, träna lite pilates och hämta ut mina täckbyxor . Äntligen har de kommit, så nu slipper man kanske frysa om benen när det är -30 grader ute. Jackan jag skulle beställa till har tyvärr tagit slut , så jag behöver tips på en sida med snygga snowboardjackor :). Junkyard har inte några som skulle passa till täckbyxorna , så deras hemsida behöver ni inte tipsa om (:


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0