kaaallt!

Jag fryser. Kanske så mycket att man fryser ihjäl. Det är verkligen kallt ute , närmare -30 och inne är det också kyligt. Det är så kallt inne att jag knappt har någon känsel i fingrar. Då är det kallt !
Men nyss kom jag på värsta bästa idén. Jag ska krypa ner under täcket , sätta på en bra film och dricka många koppar te. Varmt och mysigt! Min bärbara dvd har jag dessutom lämnat in och fått en ny, så kanske ska inviga den eller lägga mig ner i soffan i vardagsrummet. Jag får se hur det blir , men jag ska i alla fall inte frysa mer!

Fast nu börjar hunden att gnälla, så jag måste ut i kylan först. Typiskt ! 
aja, vi hörs ! 

 

Kommentarer
Postat av: alexandra

sv: japp, det har vi ;)

fett tråkigt med so, typ hatar det -.- ^^

2010-01-30 @ 18:27:08
URL: http://aalexandraalarsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0