Ben & Jerry's

Hej igen!

Idag har man varit kompledig. Det är helt otroligt skönt, men jag spräckte mina planer redan från första början därför är det dags att ta tag i de nu. Nu ska jag göra det för jag har sjukt mycket skolarbete som ska göras, men jag har ingen vidare motivation. Det känns så tråkigt att sitta med böckerna framför sig när man kan göra så mycket annat som är roligt.  Jag har tänkt till, jag ska muta mig själv med en b&j's om jag är duktig. Det är ganska smart gör då måste man verkligen göra det som ska göras för att få äta den. Man kan ju självklart muta sig själv med andra saker, men huvudsaken är att man tycker att det är gott.
 Dags att slå upp böckerna och plugga några timmar och sen äta glass.


Bättre att få det gjort än att skjuta upp.


Kommentarer
Postat av: Fia

Vilken är din favorit av Ben&Jerry?

Min är brownie sååå jäkla god!

2010-01-20 @ 15:07:01
URL: http://sofsan.blogg.se/
Postat av: aleeekz - tävling pågår

ja plugga bär man gör och jag ska nog också göra men det blev att leka med hunden och nu fastnade man här igen :o

2010-01-20 @ 15:21:50
URL: http://voffsen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0