Tufft..

Det är tufft när pressen blir för stor.
Förväntningarna för höga och man tynger ner sig själv.
Jag klarar inte av det.
Pressen får mig på helt fel tankar.
Träningarna är inte roliga längre.
Arg och irriterad för små misstag.
Det är tufft!
Vännerna och tränarna försöker hjälpa till,
men jag kan inte ta emot hjälpen.
Jag stänger in mig själv i min bubbla.
Helt fokuserad på det som ska göras,
men misslyckas gång på gång.
Allt detta gör mig otroligt förbannad.
Så förbannad pga press som jag inte kan hantera.
En sak som ställer till det otroligt mycket för mig ..

Var stark,
ge inte upp,
kämpa för det som inte är värt att kämpa för,
kämpa för det som är värt att kämpa för,
var tålmodig,
Låt det ta tid,
ta ut din ilska,
allt kommer ordna sig till slut,
del blir bra.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0