Inte som jag tänkte

Jag har inte hunnit städat klart.
 Visst, jag har städat och gjort om i garderoben riktig ordentligt, det tar ju i och för sig sin tid, plockat upp skräp, rensat skrivbordet och städat hyllorna.
 Det är ändå ganska mycket, men jag har ändå att städa golven och rensa lådorna kvar.
 Om ni inte förstått det, så håller jag på med min årliga vårstädning och för mig tar det sin tid.
Jag har så mycket grejer för ett sånt litet rum jag har, men men jag överlever ändå ;)

Har en hel del skolarbete som jag oroar mig för.
Jag orkar inte ta tag i något, men ikväll ska jag sitta ner med no;n ett tag.
 Kan nog det mesta, men måste finslipa ändå på en hel del.
Jag stressar upp mig så mycket av alla målpapper vi får.
 Hojja, det är hemskt, men vad ska jag göra? Jag lägger för stor press på mig.
 Ska till veckan börja med ergonomin och med so;n.
 Det är mycket som ska göras de sista veckorna innan sommarlovet.
 Tackar gör jag för att det är ett långt härligt sommarlov som väntar.
Så jag får helt enkelt bita ihop de sista veckorna.

 

Nu tar jag och sätter mig ner och pluggar, innan jag hoppar i säng.

Godnatt ! :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0