30- års kalas

Snart blir det att fara och äta tårta.
Mm, såå gott det kommer bli! ;)
Kommer nog vara där ett tag, för trettio är ju också en ålder.
Men efteråt när jag kommer hem ska jag nog köra ett träningspass.
Riktigt skönt kommer det att få bli.
Känslan som uppstår när musklerna är helt trötta och man fortsätter att pressa dem.
Den känslan är hemsk, men ändå som så härlig.
Tycker ni också det?

Jag har ju skämtat lite med mina vänner om winter - 11.
Jag ska sitta i en snödriva med bikini.
Helst i en plogvall, kallt och mysigt ;)


Fick några vänner som haka på idéen, så får se hur det blir med det.
Jag kommer ändå aldrig hinna klart till beach -10.
Visst, jag försöker att träna varje dag.
Men musklerna lägger på mer.
Om jag skulle sluta träna skulle jag vara smal som en sticka.
Det är kanske det jag skulle se som beach någonting, men frågan är vill jag se ut så?
Nej, jag kan då inte påstå det.
Jag är rätt nöjd med min kropp, även fast jag har komplex.
Men jag är som alla andra, men jag försöker framhäva det jag gillar eller så orkar jag inte bry mig.

Jag duger som jag är och det gör du också!



Passar på att slänga in en bild på godsaker också ;)


Kommentarer
Postat av: Sofie

så gott :D

2010-04-26 @ 17:56:43
URL: http://sofiefi.blogg.se/
Postat av: Angelique

svar: Oj ja det var ju en bit ifrån :) Men vill du åka dit någon gång då?

2010-04-26 @ 18:00:05
URL: http://kinkykitten.nu

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0