Tjejkväll

Snart åker man upp till stan för att gå på tjejkväll. Även fast man har ont i huvudet, så far jag dit. Det är ju fullt med rabatt! :D Skulle behövt en massa saker, men får se hur det blir med den saken. Ska i alla fall köpa en sak, mest troligtvis en ny mascara. Jag är i stort behov av en ny. Ska inte köpa den jag har nu , eftersom jag inte riktigt tycker om den. Den förlänger inte ögonfransarna så myckt som jag vill ha dom förlängda. Ska fråga efter en bra mascara, som verkligen ger resultat. Tipsa mig om bra mascaror, tack! :) 

Ha en trevlig kväll! / Frida

Kommentarer
Postat av: nickie

Have fun :D

2009-10-29 @ 21:30:50
URL: http://nicolefagerholm.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0