Skräckfilmskväll :)

Jo, som rubriken så ska jag kolla skräckfilmer hela kvällen/natten. Ska se flera olika , men den jag mest ser framemot är the eye. Är det någon utav er som sett den? Vad tyckte ni om den? Jag tycker den verkar bra, men får se om den lever upp till förväntningarna. Nästan inga skräckfilmer lever upp till förväntningarna. De är antingen helt utan något läskigt, komiska eller helt kasst gjorda. Det är många skräckfilmer det gäller. Har ju sett en hel del och de som jag tyckt varit bra är the grudge filmerna.  Resten är bara skit. Kommer speciellt ihåg en som jag satt och asgarva åt, den var så fult gjord. Hur kan ens de få gå under rubiken rysare/skräck? Menmen, vad kan man göra åt saken? Ingenting, förutom att man slösar pengar på skit, i alla fall om man hyr filmerna.
Har du något bra tips på en läskig skräckfilm? Som kan skrämma skiten ur mig, eller göra i alla fall så att jag blir rädd. För det är ju det det går ut på.

Fast först ska jag till bror som ska bjuda på pizza, gott! / Fridaa


Kommentarer
Postat av: Annica

hahah vad jag skriver mkt åt dig nu:P jag är sjuk idag, så jag har extremt tråkigt......!Men det har ju kommit nån ny skräck, kommer på bio i Finland i november..ska fråga j vad den hette, den verkar iaf seriöst läskig..Och vill du bli skrämd ordentligt ska du ju se på bio..tror inte att the eye var så himla bra, faktiskt=/ Eller?

2009-10-29 @ 09:00:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0