Kläder..

Jag älskar verkligen kläder, men nackdelen är att jag inte orkar sätta in dom i garderoben. Kläder är något som alltid är roligt att köpa och mixa med, men hur roligt är det att sätta in dom i en garderob ? ;O Inte roligt alls! Mina kläder ligger jämt på golvet och skräpar. Smutsen är jag bra på att sköta, men dom rena är det långt i från bra. Just nu ligger allt i en hög på golvet och har gjort det ett bra tag. Det kanske är dags att ta tag i röran nu, eller det måste göras! (:

Är ni bra på att sätta in kläderna i garderoben eller är ni som mig som låter det ligga på golvet? :)

Kom ihåg du är bra som du är! / Frida


Kommentarer
Postat av: maddie

Gör ett fint system i gaderoben så det blir fint. då kanske det blir lite roliagre att hänga in :)

2009-10-28 @ 11:43:40
URL: http://princessmaddie.blogg.se/
Postat av: eemmaLindqvist

ååh ja me hahah jag har alla kläder på golvet typ :O ?

älskar att köpa kläder,i somras köptejag för 9000(A) hhahah, men känns som jg inte har ett skit XD

jobbigt <att hänga in/( lägga in på rätt stlle och hög när de är tvättat iaf ^^

2009-10-28 @ 17:17:48
URL: http://emmalindqviist.blogg.se/
Postat av: annica

haha you know me, alltid på en stol;) men har fixat mer galgar nu, så allt ska in i graderoben innan jag far:P

2009-10-29 @ 08:54:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0