Kladdkaka!

Sitter här och har precis ätit min kladdkaka, som jag bakat. Provade ett nytt recept och kakan blev som jag ville ha den , Super kladdig! :D Nästan alla kladdkaksrecept, som jag prövat är helt torra.   Kakan blir inte kladdig , eller bara lite. Det stör jag mig rejält på. jag vill ju ha mycket kladd! Det ska nästan rinna från kakan eller typ som sådana man köper. Men hur roligt är det att köpa färdiga? Ibland vill man ju vara duktig, faktiskt. ;) Har du något bra recept på kladdkakor? dela gärna med dig! Puss&kram /Frida

Kommentarer
Postat av: Mattias

Frida, Läs om matupproret i min blogg och gör din röst hörd!

2009-10-26 @ 22:50:30
URL: http://malmkvist.blogg.se/
Postat av: Ester

Hoppas du sparat lite åt mig !!! <3

2009-10-26 @ 23:17:12
Postat av: annica

har du inte provat göra den som jag brukar göra? När man smälter choklad, den är ju suuuuuuperkladdig! Vi får göra när jag kommer hem, kladdkaka o grädde:P

2009-10-29 @ 08:57:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0