Hårinpackning







Den bästa hårinpackningen jag använt är deep conditioner repair från Björn Axen. Den gör att mitt hår känns och ser mindre slitet ut plus att håret blir mjukt. Helt underbart! :) Jag använder den en gång i veckan och  har den i handdukstorkat hår i tjugo minuter, innan jag tvättar ur den. När jag köpte den trodde jag inte att den skulle fungera. Inga produkter brukar fungera på mitt hår. Fick klippa av halva mitt hår sist jag var till frissan pga att det var sjukt slitet. Jag provar olika produkter då och då , för att se vilka som verkligen hjälper och det gör den här.

Har du något bra tips på hårprodukter som verkligen fungerar? Dela med dig i så fall. /  Frida

Kommentarer
Postat av: MariaNelisé!

Jag tror jag ska testa den om du rekomenderar den! :)

2009-11-03 @ 16:14:43
URL: http://marianelise.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0