Godmorgon!

Jag kan aldrig sova länge, hur mycket jag än velat. Det gäller på varje lov, som man har. Men när det är skola känns det som att jag kan sova hur länge som helst. Verkar helt snurrigt i alla fall. Vad jag gör för fel vet jag inte. Gör jag ens något fel ? Jag får nio timmars sömn, räcker det eller är det för lite ? För om man sover för många timmar då är man ju jättetrött hela dagen , eller? Det varierar säkert från person till person. 
Det är åter en ny lovdag och jag vet inte vad jag ska göra. Blir kanske att kolla film till kvällen, men det är ju hur länge som helst kvar dit. Jag får se vad jag hittar på. Något måste jag väl ändå göra utav dagen, eller? Jo, jag tror det. Vad ska ni göra idag ?

Kom ihåg att du är bra som du är! / Frida

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0