Godmorgon :)

Även idag har jag vaknat tidigt, men idag utav att telefonen ringde. Så typiskt! Kunde inte somna om efteråt , så jag bestämde mig för att kliva upp.
Idag sker väl inget speciellt förutom att jag måste till skolan på lovet. Jobbigt, men men sånt är livet. Ska sälja fika åt lärare som har föreläsning. Onödigt, bara för att få in lite pengar till skolresan till England i nian. Som tur är behöver man bara vara där i typ 3 h, så alltså inte hela dan. Senare på kvällen blir det att träna, har inte tränat på jättelänge pga förkylning. Fast den är borta nu ,så det är dags att komma igång igen. Gillar ni att träna ? :) Det gör jag. Det är sjukt skoj och ibland jobbigt. Beror på vad man tränar. 

Men nu ska jag gå och få i mig lite frukost. Ha en bra dag ! / Frida


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0