Biverkningar :s

Nå hej igen! Efter tjejkvällen hade jag sådana biverkningar av vaccinet att jag vara tvungen att sova en liten stund. Men nu mår jag lite bättre! :) Armen är fortfarande öm och det känns lite när man rör den, men jag har inte huvudvärk och jag mår inte illa längre. Skönt det i alla fall!

På tjejkvällen köpte jag en vit eyeliner och en ny mascara, helt super! Har dock inte testat ifall de var bra saker, men de på kicks rekommenderade det. Om jag tycker att sakerna är dåliga, så går jag dit och klagar. Hahah, nä det gör jag nog inte. Hade nog helt ärligt inte vågat.



Det här är mascaran , är den bra eller ? :)

Kram Frida

Kommentarer
Postat av: figo

Jag har den iaf och den duger bra åt mej, men frågan är om den duger åt Fridolf??

2009-10-30 @ 10:39:17
Postat av: emma

riktigt bra mascara :)

2009-10-31 @ 21:34:36
URL: http://ecaxelssons.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0