Vad ska man hitta på ?

Lördag kväll och inget att göra. Bara skit på tv, plugga orkar jag inte , även om det hade behövts. Har en stor lust att umgås, men då måste det fixas, så vi lägger den idén också åt sidan.  Känner mig lat, orkar inte göra något. Sova hade varit skönt, men även det för jobbigt. Nu kom jag helt plötsligt på en idé! :D Ska stänga av musiken, leta upp något bra tv-program som sänds i repris i typ play på internet. Klok idé enligt mig själv. Jag kan ju kolla på något program som jag missat flera gånger. Är ju faktiskt inte så duktig på det här med att kolla tv. Jag har en kväll i veckan då jag sitter spikad från 19,00 till ungefär 22,00 och det är söndagar det. Imorgon börjar dessutom en utav mina favoritserier, Bones,  kl 20,00 på trean.

Skulle egentligen ha tränat styrke idag med Anna, men hon kom på att om vi tränar så kommer vi ha träningsvärk tillls nästa helg och då har vi ju tävling. Och därför blev det inget med det, hade egentligen varit skönt att träna styrke. Kanske lägger mig på golvet och kör ett styrkepass, orkar jag det ? Nä, inte nu, Har ingen vidare motivation. Hade varit najs att fara på Gymmet men det har stängt nu, typiskt! Äh, nu ska jag kolla på serier på internet.

Vad ska du göra denna lördagskväll? :)




Jag vill spola tillbaka tiden och vara här en gång till med dig!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0