Tillbaka igen ! :)

Nu har jag tid med bloggen igen. Skolan och allt pluggande tar upp all tid. Jag vill inte gå i skola! Kan man bara inte hoppa över allt ? Veckorna enda fram till jul är fullspäckade med prov och inlämningsarbeten. Eller förutom vecka 48 när vi har prao, men prov veckan efter så det blir ingen vila då heller.. Jag ska praoa på cafe safari, jag hoppas och tror att det kommer att gå bra, det känns så för tillfället. Bara nervös, det är ju ganska snart ändå . Shit, och efter prao ska man göra ett ergonomi arbete.

 Jag längtar riktigt till jul lovet! Att få sova så länge man vill, inte ha skolarbeten, helt enkelt att man får ta det lugnt. Någon annan som längtar till jullovet!

Idag i skolan hade jag redovisning, helt hemskt! Jag hade förberett mig ganska dåligt. Men det gick faktiskt hyfsat bra! Stod längst fram i klassrummet med allt för många som stirra på en. Jag får nästan panik när någon stirra på mig , jag vet inte vart jag ska titta. Ska man stirra tillbaka eller vad ? Hade nästan lust att göra det, men istället så kolla jag på sagan om ringen tavlan längst bak i klassrummet. Det går bra det också :). Efter jag stått och pratat om tidningartikeln jag redovisade. Fick man applåder och bara beröm , även fast alla fick det. Så känns det speciellt, det känns som man lyckats. Jag var nöjd med redovisningen och klarade mig utan att kolla på fusklappen med stödord som vi fick ha :).

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0