Städdags?

Rummet ser ut som en enda röra och mamma står och gnäller. Det kanske är dags att städa. Men hur roligt är det på en skala 1-10? Fast jag kanske hade trivts lite bättre om det var rent. Fast mitt rum är ju som "känt" för att vara stökigt. Kläderna på golvet, papper över hela skrivbordet, läxorna lite överallt och alla saker i en stor hög på golvet. Men om jag nu skulle städa så skulle det vara ordning och reda i högst en vecka, längre lyckas jag inte. Har ni något tips på hur man får det roligt att hålla ordning? Det är som pest och pina att städa, gillar det inte alls. Eller bara när man får betalt för det, då är det andra saker. Nu tror jag det är dags att göra ett försök att städa. Önska mig lycka till!



Kommentarer
Postat av: Therese

Klart jag kan följa din , säg bara till när du har börjat följa mig så =)



2009-11-06 @ 15:40:07
URL: http://theezzan.blogg.se/
Postat av: Therese

Har börjat följa dig nu :)

2009-11-06 @ 16:53:54
URL: http://theezzan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0