Sista dagen

Jomenvisst , är det sista dagen av lovet och det rent sagt ut suger. Jag orkar inte med skolan imorgon, orkar inte kliva upp, orkar inte sitta och försöka lära mig nya saker. Jag orkar inte med något helt enkelt! Orkar du med något ut av det? 
Känner mig sjukt trött och orkar inte göra någonting idag. Tiden bara rinner iväg, och jag gör ingenting av den. Kanske dags att skärpa sig. Göra något utav dagen som återstår, men vad? Har ingen lust med något. Det är ju tv-kväll ikväll, men inte ens det har jag lust med. Hoff, varför känner jag såhär ? Håller jag på att bli sjuk ? Hoppas inte, men man vet aldrig.

Ska gå och försöka hitta på något nu, ha det bäst! / Frida

Kommentarer
Postat av: Missie- The One

sv: okej:D ja lägegr till dig på en gång:D

2009-11-01 @ 22:24:28
URL: http://matildaabergs.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0