Panik!




Julen närmar sig med stormsteg och jag har ingen aning vad jag önskar mig i julklapp. Alla börjar fråga vad man önskar sig och då står man där som ett fån och säger jag vet inte. Jag kommer ihåg när jag var mindre, önskelistorna var flera sidor långa, nu har jag inte ens en sida. Allt var så lätt när man var liten. Sakerna man önskade sig var billigare och man fick det mesta man önska sig. Nu önskar man sig dyra saker och får inte alls allt man önskar sig. Jag vill vara liten igen och ha en riktig jul !

Någon som håller med?


Kommentarer
Postat av: MADDE

Sv: åh tack så mkt :D desamma sötnos!

ha en fin dag, kram :)

2009-11-29 @ 09:56:04
URL: http://mjaaaow.blogg.se/
Postat av: Annica

nå gumman , nog blir det en riktig jul i år också=)

2009-11-29 @ 17:54:01
Postat av: Mikaela - ungmamma till Nova

Hej,fin blogg du har! :)



kika gärna in min om du har lust. om du gillar den går det alltid att premenuera på den med bloglovin (länk på bloggen)

2009-12-07 @ 00:11:48
URL: http://jagochmindotternova.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0