Konstig känsla?

Kom precis hem från träningen. Otroligt skönt att träna , men kroppen känns oerhört trött. Vad kan det beror på ? Ingen sådan här vanlig "trött efter träning" känsla, utan det kändes som kroppen sov på träningen. Helt mysko, haha. Träning gick då inte något vidare bra idag , helt klart för många teknik missar. Menmen , det är bara att ladda om till imorgon och ta nya tag. 
 
Ändå fast en träning går helt åt skogen eller är helt underbar, så älskar jag det. Det går inte att vara sur över en längre tid, det går inte att ge upp, det går inte att skylla på andra för en dålig prestation, det går inte att lita på lagkompisarna, för det är en individuell sport. Det värsta felet är att veta och känna vad man gör fel , men får ändå inte till det hur mycket man försöker. Snacka om att tålamod egentligen är viktigt , men hur bra tålamod har jag egentligen? Inge vidare bra.

 Att beropå någonting så har mitt hår varit perfekt idag, inge konsitga lockar, det såg ut precis som jag ville för en gångs skull. Har ni ofta dåliga hårdagar? Det har jag pga av mina konstiga lockar som inte försvinner med platttång. Vad göra åt det? Svaret är att le och se glad ut. ;D





Eftersom jag glömde bilden i inlägget i morse, så kommer den nu. :) Bilden är faktiskt från idag , min perfekta hår dag ;).


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0