Idol! :)

Idol ikväll igen! Tänk vad veclan går fort, även fast jag varit oerhört trött hela veckan. Förra veckan när det var idol så somna jag. Det tänker jag inte göra ikväll! Jag råkade somna på soffan efter skolan idag, och jag sov inte ngn minut. Jag sov två timmar. Lätt värt var det, men jag som skulle fixa och dona här hemma, men vad blev det med det ? Pannkaka, helt enkelt. Jag fixar sakerna imorgon, jag lovar! :)

Har glömt att säga att jag gjort klart fridas design till bloggen, inte min egen utan en helt klart undebar vän. Hon blev nöjd och jag som hade lite dålig inspiration, men det löste sig tydligen. Inte helt klar än , men det fixar jag nog någon dag. Klicka HÄR för att komma till hennes blogg!

Vem tror du åker ikväll i Idol? :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0