fix

Sitter här istället för att fixa mig. Det kanske äär dags att börja , bussen går ju ändå om en halvtimme typ. Jobbigt att bussen går så tidigt, men man kan ju inte välja. Undra hur jag ska göra med håret idag. Ha det uppe i svans eller löst? Om man har det löst så måste det fixas först också, vilket leder till att det tar längre tid. Men jag hinner nog med det.
Jag har absolut ingen lust att åka till skolan idag. Det är den värsta dagen , med nästan bara en timmes lektioner och tio minuters raster. Hur irriterande är inte det? Även fast vi klagat på schemat, så bryr sig inte våra lärare, hoff. Det är väl bara att göra sitt bästa i alla fall. Men nu ska jag fortsätta fixa mig / Frida

Kommentarer
Postat av: en som vet.

Vi har inte alls klagat på schemat

2009-11-05 @ 16:36:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0