Ännu en dag..

Ännu en dag har gått, men denna kanske inte så värst bra. Vad är det jag håller på med egentligen? Är det värt alla besvär som kommer sen ? Jag har då ingen aning. Jag vet vad jag gör, men gör jag rätt?. Det känns inte rätt, men vad ska jag göra åt det ? Går liksom inte att göra något åt, tror jag. Har inte direkt tänkt tanken, sitter bara och tänker på det som hänt. Och nej, det är inget olagligt, men personligt skulle jag nog vilja säga. Gör jag på ett sätt, så blir det fel och det blir det även på det andra sättet. ;s Nä, Livet forsätter och det får gå som det går .
Ni som vet vad det handlar ni vet. Alla behöver inte veta exakt, bara vissa. 

Lev livet, som om det borde din sista dag! / Frida

Kommentarer
Postat av: KeepYourFaithAlive

sv:

yess box, jag är mig jsälv och har min stil för jag ÄLSKAR Uggs och tänker aldrig lämna ifrån mig mina sötnosar! :D

2009-11-03 @ 22:38:59
URL: http://keppyourfaithalive.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0